Jaunie laiki – 18. un 19. gs. pirmā puse. Latviešu portretējums G.F. Merķeļa “Latviešos”. Nosaki tekstam atbilstošos apgalvojumus! 9. lpp. Atbildes 10. lpp.
Mācību joma
Amatniecība, Apgaismības laikmets, Kultūra, Kultūras personības, Kultūrvēsturiski nozīmīgas reālijas, Latvieši, Latviešu valoda, Latvijas teritorija 13.gs.-19. gs. I puse, Latvijas teritorija Krievijas sastāvā, Literatūra, Merķelis Garlībs Helvigs, Publicistika, periodika, Vēsture un sociālās zinībasTemats
Apģērbs, apavi, rotaslietas, mode, Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide, Darbnīca, darbarīki, instrumenti, Ģimene, radi, draugi, Izglītība un skolas, Jūtas, emocijas, Ķermenis, izskats, īpašības, Latvija, cilvēki, notikumi, Profesijas un nodarbes, Telpas, iekārtojums, saimniecība, Valstis, tautas un valodas, Vērtības, ētikaValodas prasme
LasītprasmeAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Uzvilkt Latviju. Latvieša tautastērps pasaulē. Kara bēgļu nometnēs. Bēgļu nometnes – mazās Latvijas
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, uzvilktlatviju.lapamuzejs.lv
Savējie. Lolita Ritmane. Mūziķe, komponiste un diriģente
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, savejie.lapamuzejs.lv
Daļa un veselums. Vēsture. Cilvēks pasaulē. Vingrinājums “Es pieredzēju”. Veido dažāda mēroga notikumu laika līniju! 30. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vērtības. Mūzika. Mūzika kā vērtība. Prāta vētra “Kas ir vērtība?” un vingrinājums “Mūzika kā vērtība”. Mērķi; personības ieguvums attieksmes veidošanā pret laicīgām un mūžīgām vērtībām; metodiskie ieteikumi. H.Biezais “Kultūra un subkultūra” par vērtībām un to sistēmu ar piemēriem mūzikā. 109.-110. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv