Laukos. 9.2. Kas ir piens? 4.uzd. 4.1. Veido teikumus par ēdienu gatavošanu! Ieraksti atbilstošo darbības vārdu pagātnes, tagadnes vai nākotnes formā! 79.-80.lpp.
Mācību joma
1. persona (es, mēs), Apstākļa vārds, Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.), Darbības vārds, I konjugācija (ēst, ņemt), II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), III konjugācija (lasu-lasīju), Laika (vakar), Latviešu valoda, Nākotnes laiks, Pagātnes laiks, Personas forma, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Vienkāršs teikumsValodas līmenis
A2Valodas prasme
RakstītprasmeIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Darbalapa, uzdevumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Tradīcijas. Kaspars un Sanda mācās cept maizi. 4. uzdevums. Ievieto teikumos atbilstoši no dotajām darbības vārda ‘cept’ formām!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv
Dabaszinības sākumskolai. 2. Mērvienības un mērierīces. 6. ekrāns. Vairāk vai mazāk? Izvēlies teikumā vielu daudzumam mērglāzēs atbilstošu apstākļa vārdu!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv
Laukos. 9.2. Kas ir piens? 4.uzd. 4.2. Savieno saderīgās teikuma daļas par pienu un piena produktiem! 80.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Laukos. 9.2. Kas ir piens? 5.uzd. 5.1. Lasi teikumus par pienu un uzraksti jautājumus pasvītrotajiem vārdiem! 80.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv