Mācību uzdevumi tematam “Es un Latvija”. 5.11. Darbības vārdu formu ievietošana un pieturzīmes tekstā par slaveniem Latvijas cilvēkiem. 9. lpp.
Mācību joma
Atgriezeniskie (-ties), Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-), Deja, Filma, animācija, Glezniecība, I konjugācija (ēst, ņemt), Iespraudumi (...,tas ir,...), II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), III konjugācija (lasu-lasīju), Komata lietošana, Kultūra, Mūsdienu Latvijas tautsaimniecības, zinātnes, kultūras un sporta sasniegumi, Mūzika, Nekārtnie (būt, iet, dot), Pagātnes laiks, Salikts pakārtots teikums, Valsts pārvalde, norises un starptautiskās attiecības, Vārdvirknes (skaists, labs un gudrs), Vienlīdzīgi teikuma locekļi (kas un kas?)Valodas līmenis
B2Vecums
13-14 gadiIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Tradīcijas. Kaspars un Sanda iepazīst senos mūzikas instrumentus. 1. uzdevums. Tulko videomateriālā dzirdētos vārdus un vārdu savienojumus!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv
Intervija ar Spāņu kultūras centra “Seneka” direktoru Havjeru Fernandesu-Krusu. Garums 6’56”
Uz materiālu
Video fails, maciunmacies.valoda.lv
Intervija ar grupas “Astro’n’out” mūziķiem. Garums 5’00”
Uz materiālu
Video fails, maciunmacies.valoda.lv
Tradīcijas. Kaspars un Sanda dodas zvejot. 2. uzdevums. Atzīmē pareizo atbildi uz jautājumiem atbilstoši informācijai tekstā!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv