Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Skolotāja grāmata. 3. nodaļa. Iepazīsimies! Mēs esam kaimiņi! 4. pielikums. Atstāstījums: Hanss Kristians Andersens. Metodiskie ieteikumi.41. lpp.
Resurss
Latviešu valoda 6. klasei mazākumtautību skolā
Mācību joma
Komata lietošana
,
Lielie sākuma burti
,
Lietvārds
,
Pareizrakstība un pieturzīmes
,
Punkta lietošana
,
Salikts teikums
,
Skaitļa vārds
,
Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi)
,
Tekstveide
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
B2
Vecums
11-12 gadi
,
13-14 gadi
Temats
Ģimene, radi, draugi
,
Izglītība un skolas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Mājas, dzīvesvieta
,
Profesijas un nodarbes
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Bernāne Juta
,
Pamiljane Laima
,
Vaivade Vineta
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
8. nodaļa. Skaitļu pasaulē. Kas? Kur? Kad? 148. uzd. 2. Informācija Ginesa rekordu grāmatā par slavenāko suni, visresnāko kaķi un Hariju Poteru. Izraksti faktus atbilstoši jautājumiem: Kas?, Kad?, Kur?, Kas notika? 151. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Varu, protu, uzdrīkstos… 2. pielikums. Klausīšanās teksts. Latviešu tautas pasaka ”Eža kažociņš”. Metodiskie ieteikumi. Teksta fragmenti sakārtošanai pareizā secībā. 19., 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. nodaļa. Varu, protu, uzdrīkstos… Esam dažādi. 3. uzd. 1.–3. Iekļauties vai atšķirties no vienaudžiem? Izsaki domas par skolēnu paustajiem viedokļiem! 8. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 4. nodaļa. Svētki nāk! 6. pielikums. Darbs ar tekstu. Teika par Lāčplēsi. Teksta izpratnes jautājumi. Nosaki fragmenta teikumos gramatisko centru; liec pieturzīmes! 58., 59. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt