Svinam Ziemassvētkus/Jāņus. 3. nodarbība. Jāņu vainaga ziedu un augu simboliskā nozīme. 2. uzd. Stāsti pēc parauga par augu nozīmi. Papildini apraksta teikumus ar atbilstošā auga nosaukumu! 127. lpp.
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Akuzatīvs (ko?), Augi un dzīvnieki, Daba un ģeogrāfija, Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.), Darbības vārds, Dārza kultūras, Deminutīvi, Folklora, Gadskārtu ieražas, II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), Īstenības izteiksme (ir), Jāņi, vasaras saulgrieži, līgo, Koki un krūmi, Latviešu valoda, Lietvārds, Nominatīvs (kas?), Personas forma, Puķes, Salikteņi, Salikts pakārtots teikums, Salikts sakārtots teikums, Salikts teikums, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Tekstveide, Ticējumi, ieražas, Vārdu kārtība teikumā, Vienkāršs teikumsValodas līmenis
A2Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.6. Vizualizācijas izmantošana. Attēlu izmantošana. Latvijas valsts svētku un atceres dienas. Sociālā un pilsoniskā mācību joma. Skolēna darba lapa. 1., 2. uzd. Savieto valsts svētku un atceres dienu nosaukumu ar atbilstošo aprakstu! Uzraksti datumus un nosaukumus! 193., 194. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Š. 27.5. Konfekšu lielums. Īpašības vārdu salīdzināmās pakāpes
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv