Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Uzdevumi nedēļas nogales skolām. 1. Kas/kāds es esmu? 6.4. Sevis zīmēšana un ārējā izskata apraksts. 14. lpp.
Resurss
Latviešu valodas mācību un pārbaudes uzdevumi diasporas nedēļas nogales skolām 10–12 gadus veciem bērniem. 75 stundas. Darba lapas
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š)
,
1. deklinācija (-s, -š)
,
4. deklinācija (-a)
,
4. deklinācija (-a)
,
5. deklinācija(-e)
,
6. deklinācija (-s)
,
Datīvs (kam?)
,
Daudzskaitlis
,
Daudzskaitlis
,
Nominatīvs (kas?)
,
Nominatīvs (kas?)
,
Personas (viņš, -a)
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Vienskaitlis
,
Vienskaitlis
Valodas līmenis
A0
,
A1
,
A2
Vecums
11-12 gadi
,
9-10 gadi
Temats
Ķermenis, izskats, īpašības
Valodas prasme
Klausīšanās prasme
,
Lasītprasme
Autors
Dambe Zaiga
,
Zdanovska Ināra
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Jaunrades darbs, projekts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
9. Daba mostas. 9.2. Atgriežamies Latvijā. 17. uzd. 17.2.-17.3. Kā putni iemācījās dziedāt. Lasi latviešu tautas pasaku, izdomā virsrakstu un progozē turpinājumu! 80.-81.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
10. Svaigā lauku gaisā. 10.2. Ap Jāņiem. 13. uzd. 13.2., 13.3. Spēle ar ķīlas izpirkšanu ”Ugunsgrēks un ugunsdzēsējs”. Nosakiet: vai nosauktās reālijas ir “karstas”! 101. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Es esmu skolēns. 1.2. Skaņu un krāsu pasaulē. Īpašības vārdi skaņas raksturošanai. 16. uzd. 16.1., 16.2. Veido vārdu savienojumus no dotajiem lietvārdiem un īpašības vārdiem! Iesaisti trīs vārdu savienojumus teikumos! 18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Es esmu skolēns. 1.3. Es esmu pētnieks. 26. uzd. 26.4. Raksturo Nezinīti! Uzraksti savas rakstura īpašības! Izmanto iesāktos teikumus viedokļa veidošanai! 27. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt