Vērtības. Vēsture. Ieraudzīt un atcerēties. Jautājumi pārrunām “Pieminekļi un vērtības” un vingrinājums “Gāztie pieminekļi”. Mērķi; personības ieguvums personiskās attieksmes veidošanā pret vidi apkopošanā un analizēšanā; metodiskie ieteikumi. Pieminekļa definīcija. 99.-100. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Laiks un telpa. Valoda. Laiks un telpa folklorā. Jautājumi pārrunām “Ko par laiku un telpu stāsta tautas dziesmas?”. Mērķi; personības ieguvums salīdzināšanas un vispārināšanas prasmju attīstīšanā. Informācija par laika un telpas vienlaicīguma relativitāti. 82.-83. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Lietpratības pieejas īstenošanas akcenti latviešu valodas nodarbībās. Tematiskais princips valodas apguvē. CLIL pieejas izmantošana. Caurviju prasmju (kritiskās domāšanas, sadarbības) attīstīšana: uzdevumu piemēri un norādes uz mācību materiāliem. 57’40” – 1°19’00”
Uz materiālu
Video fails, www.youtube.com