Brīvais laiks. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 2. Pēc skolas… 118.lpp.
Mācību joma
1. persona (es, mēs), Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-), Darbības vārds, Darbības vārdu raksturojums (konjugācijas, locīšana, laiks, persona, skaitlis, kārta, izteiksme, rekcija), II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), III konjugācija (lasu-lasīju), Jautājuma teikums (?), Latviešu valoda, Lietvārds, Lietvārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums), Nominatīvs (kas?), Pamatojuma palīgteikums (jo), Salikts teikums, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, TekstveideAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklis, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Bilingvālā un starpkultūru izglītība no skolotāja kompetences un pieredzes skata punkta. Kurš vēlas būt ceļojošais skolotājs? Bilingvālie skolotāji un bilingvālās izglītības vājās formas: Norvēģijas pieredze. Pētījumi par skatījumu uz skolēniem imigrantiem, bilingvālo izglītību un bilingvismu. 59.–79. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība daudzkultūru vidē: skola un izglītības politika. Kopienas iesaistīšana mācību procesā. Pieejas valodas apguves plānošanai. Kanādā īstenota projekta analīze. Aptauja par daudzvalodu lasīšanu, divvalodu grāmatu un stāstu projekts, akadēmiskas valodas apguves darbības shēma. 103.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv