Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Fizika 7.-9. klasei. 9. Elektriskā strāva. 9.1. Spriegums. 9.1. uzd. Izpēti dotos zīmējumus! Paskaidro: kurā gadījumā ķēdē plūst elektriskā strāva un kāpēc! 93. lpp.
Resurss
LAT2 Mācību satura un valodas apguve fizikā 7.–9. klasei. Mācību līdzeklis skolēnam
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š)
,
4. deklinācija (-a)
,
Daba un ģeogrāfija
,
Īpašības vārds
,
Latviešu valoda
,
Leksikoloģija un semantika
,
Lietvārds
,
Pamatojuma palīgteikums (jo)
,
Salikts teikums
,
Stāstījuma teikums (.)
,
Termini
,
Vienkāršs teikums
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Darbnīca, darbarīki, instrumenti
,
Fizika
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Zinātne, zinātnieki
Valodas prasme
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Krūmiņa Ata
,
Stunžāne Raisa
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Fizika 7.-9. klasei. 11. Siltums. 11.5. Parādības, kas saistītas ar siltuma pārnesi. 11.9. uzd. Pētniecisks darbs: aprēķini īpatnējo siltumietilpību! Uzraksti darba gaitu! 129. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 7. Darbs, enerģija un jauda. 7.5. Vienkāršie mehānismi. Kāpēc torņa celtņi neapgāžas? Torņa celtņa raksturojums un piemēri. 7.16.3. uzd. Izskaidro dotos terminus! 82. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 2. Pētnieciskais darbs fizikā 2.3. Ķermeņa masa un blīvums. 2.11. uzd. 2. temats. Aprēķini attālumu no skolas līdz mājām pēc dotajiem norādījumiem un formulām! 16. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 1. Fizika – ievadjautājumi. Fizikas pamatuzdevumi, sadaļas un pamatjēdzieni. 1.1. uzd. Uzraksti ķermeņu nosaukumus un norādi tos veidojošās vielas! 6. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt