Kritiskas un radošas domāšanas attīstīšana. Hermeneitiskais aplis. 12. lpp.
Mācību joma
Latviešu valodaValodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Ievads. Dažādu laika posmu filosofu uzskati cēloņsakarību izpētē. 37. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Daba. Kas ir patiesība? Teksts pārdomām. 15. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv