Skolotāja grāmata. Mācību satura apguves plānojums. Mācību sasniegumu vērtēšanas sistēma. 9.–17. lpp.
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š), 1. persona (es, mēs), 2. deklinācija (-is), 3. deklinācija (-us), 3. persona (viņš/-a, viņi/-as), 4. deklinācija (-a), 5. deklinācija(-e), 6. deklinācija (-s), Akuzatīvs (ko?), Apstākļa vārds, Darbības vārds, Datīvs (kam?), Daudzskaitlis, Deminutīvi, Ģenitīvs (kā?), Īpašības vārds, Īstenības izteiksme (ir), Izņēmumi, Kārtas sk.v. (otrais, ā), Lietojami ar akuzatīvu (ar, ap), Lietvārds, Lokatīvs (kur?), Nominatīvs (kas?), Pagātnes laiks, Pamata (divi, -as), Pamatojuma palīgteikums (jo), Pareizrakstība un pieturzīmes, Pavēles izteiksme (lai ir!), Personas (viņš, -a), Prievārds, Salīdzināmās pakāpes, Salikteņi, Salikts pakārtots teikums, Sinonīmi/antonīmi, Skaitļa vārds, Tagadnes laiks, Tekstveide, Uzruna (Mīļais Juri!), Vajadzības izteiksme (jābūt), Vārddarināšana, Vēlējuma izteiksme (būtu), Vienskaitlinieki un daudzskaitlinieki, Vienskaitlis, Vietas (zem, pie, aiz), Vietniekvārds, Virzības (uz)Izdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Diagnostika, pārbaude, vērtēšana, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Skolotāja grāmata. 5. nodaļa. Veselā miesā – vesels gars. 13. pielikums. Ceļā uz olimpiādi. Diktāts. 87. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Skolotāja grāmata. 1. nodaļa. Varu, protu, uzdrīkstos… 3. pielikums. Pārbaudes darbs. Klausīšanās teksts M. Runguļa darba ”SirSniņSala” fragments par mātes un meitas konfliktu: Atrodi sinonīmus; nosaki tekstā vēstīto; nosaki varones īpašības; vērtē rīcību! Metodiskie ieteikumi. Vērtēšana. 21.–24. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv