Esošais un neesošais. Vēsture. Patiesais vai izdomātais? Jautājumi pārrunām “Ir vai nav?”. Atjaunotā Āraišu ezerpils. Mērķi; personības ieguvums secinājumu veidošanas un pamatošanas attīstīšanā; informācija par ezerpils atjaunošanu. 62. lpp.
Valodas prasme
LasītprasmeIzdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Cēloņi un sekas. Māksla. Kādēļ man patīk, bet tev – nē? Vingrinājums “Ko katrs domā?”. H. Bidstrufa karikatūras “Glezna” analīze. Jautājumi pārrunām “Uzskatu dažādība”. Mērķi; personības ieguvums spriestspējas un gaumes attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; filosofu atziņas par mākslas darba vērtību. 48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Matemātika. Pareizi spriedumi. Vingrinājums “Cepurnieka cepure”. Pareizu secinājumu izdarīšana. 42. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv