Atvērsim vārtus! 3. Skolotāja lapa atkārtojumam par skolu. 3.30.-3.34. Dialogu un teikumu veidošana. 23.-24.lpp.
Resurss
Atvērsim vārtus!Mācību joma
Akuzatīvs (ko?), Daudzskaitlis, Ģenitīvs (kā?), Īstenības izteiksme (ir), Jautājuma teikums (?), Kārtas sk.v. (otrais, ā), Latviešu valoda, Līdzekļa, pavadoņa (ar), Lietojami ar akuzatīvu (ar, ap), Lietojami ar ģenitīvu (dēļ, bez), Lietvārds, Lokatīvs (kur?), Lokatīvs (kur?), Nolieguma teikumi, Nominatīvs (kas?), Noteiktā galotne (-ais, -ā), Pavēles izteiksme (lai ir!), Skaitļa vārds, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Vārdu kārtība teikumā, VienskaitlisValodas līmenis
A1Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Bilingvālā izglītība daudzkultūru vidē: skola un izglītības politika. Kopienas iesaistīšana mācību procesā. Pieejas valodas apguves plānošanai. Kanādā īstenota projekta analīze. Aptauja par daudzvalodu lasīšanu, divvalodu grāmatu un stāstu projekts, akadēmiskas valodas apguves darbības shēma. 103.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Mans ķermenis. Apģērbs. Esi vesels! Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 4. Pie ārsta. 110.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā un starpkultūru izglītība no skolotāja kompetences un pieredzes skata punkta. Kurš vēlas būt ceļojošais skolotājs? Bilingvālie skolotāji un bilingvālās izglītības vājās formas: Norvēģijas pieredze. Pētījumi par skatījumu uz skolēniem imigrantiem, bilingvālo izglītību un bilingvismu. 59.–79. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Atvērsim vārtus! 3. Skolotāja lapa atkārtojumam par skolu. 3.30.-3.34. Dialogu un teikumu veidošana. 22.-23.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv