1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.1. Pirmsskolas izglītības procesa vispārīgs raksturojums: Atgriezeniskā saite un bērnu darba rezultātu vērtēšana; disgnosticējošās, formatīvās un summatīvās vērtēšanas mērķi un paņēmieni; bērnu motivācijas mācīties veicināšana. 11.–13. lpp.
Vecums
5-6 gadiIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Veiksmes pamatā – bērna emocionālais komforts: Skolotāja kompetences, personības īpašību un pedagoģiskās prasmes, rīcības un valodas loma. 44., 45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Praktiski ieteikumi. 2.5. Idejas integrētu rotaļnodarbību plānošanai. Tehnologiju mācību joma. Metodiski ieteikumi un nodarbības gaitas apraksts. Ceļošana. Gatavo ūdenstransporta līdzekli un izmēģini to; stāsti par gatavošanas gaitu un transporta līdzekli! 85., 86. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Leksikas un gramatikas apguve kontekstā. Caurviju prasmju apguve: kritiskās domāšanas, radošuma un sadarbības prasmju attīstīšana; informācijas tehnoloģiju izmantojuma nozīme. 41.–44. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.1. Pirmsskolas vecuma bērna valodas un runas vispārīgs raksturojums: Jēgpilnas mācīšanās nosacījumi; dabiskās pieejas izmantošana; pamatprasmju apguves plānošanas principi. 20.–22. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv