1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.1. Pirmsskolas izglītības procesa vispārīgs raksturojums: Atgriezeniskā saite un bērnu darba rezultātu vērtēšana; disgnosticējošās, formatīvās un summatīvās vērtēšanas mērķi un paņēmieni; bērnu motivācijas mācīties veicināšana. 11.–13. lpp.
Vecums
5-6 gadiIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Veiksmes pamatā – bērna emocionālais komforts: Skolotāja kompetences, personības īpašību un pedagoģiskās prasmes, rīcības un valodas loma. 44., 45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.1. Pirmsskolas izglītības procesa vispārīgs raksturojums: Mērķis un uzdevumi tā sasniegšanai; sasniedzamais rezultāts – lietpratīgs bērns; kvalitatīvas izglītības pamatprincipi un saturs; caurviju prasmes un to raksturojums; pirmsskolā sasniedzamie rezultāti. 6.–9. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv