1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Praktiskās darbības metožu izmantojums; izziņas darbības aktivitāti veicinošas metodikas lietojums; spēles un rotaļas; skaitāmpanti un metodiskie ieteikumi to lietojumā. 39.–41. lpp.
Temats
MatemātikaIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve: Latviešu valodas apguves iespējas brīvā rotaļdarbībā: Valodas un runas integrācijai piemērotas situācijas; mācību metode ”aplis”; mūzikas un dziedāšanas nozīme. 46., 47. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Veiksmes pamatā – bērna emocionālais komforts: Skolotāja kompetences, personības īpašību un pedagoģiskās prasmes, rīcības un valodas loma. 44., 45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.3. Latviešu valoda pirmsskolas izglītības programmā. Latviešu valodas plānojums pirmsskolas izglītības procesā: nosacījumi; saziņas tematikas izvēle; rotaļu un spēļu izmantošana; valodas apguves integrācija citām jomām. 29.–31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv