1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Praktiskās darbības metožu izmantojums; izziņas darbības aktivitāti veicinošas metodikas lietojums; spēles un rotaļas; skaitāmpanti un metodiskie ieteikumi to lietojumā. 39.–41. lpp.
Temats
MatemātikaIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Pedagoģiskā procesa plānojums CLIL ietvaros: Tematiskā integrācija; paņēmieni vārdu un frāžu apguvei; integrēta mācību procesa priekšrocības; metodiskie ieteikumi aktīvās un pasīvās leksikas apguvē. 34.–36. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.1. Pirmsskolas izglītības procesa vispārīgs raksturojums: Atgriezeniskā saite un bērnu darba rezultātu vērtēšana; disgnosticējošās, formatīvās un summatīvās vērtēšanas mērķi un paņēmieni; bērnu motivācijas mācīties veicināšana. 11.–13. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv