1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve: Rotaļnodarbības CLIL ietvaros un to plānošanas nosacījumi; vide, teksti un vizuālā informācija objektīvu zināšanu un emocionālās pieredzes apguvei. 36.–39. lpp.
Temats
MatemātikaIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Leksikas un gramatikas apguve kontekstā. Caurviju prasmju apguve: kritiskās domāšanas, radošuma un sadarbības prasmju attīstīšana; informācijas tehnoloģiju izmantojuma nozīme. 41.–44. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.1. Pirmsskolas izglītības procesa vispārīgs raksturojums: Mērķis un uzdevumi tā sasniegšanai; sasniedzamais rezultāts – lietpratīgs bērns; kvalitatīvas izglītības pamatprincipi un saturs; caurviju prasmes un to raksturojums; pirmsskolā sasniedzamie rezultāti. 6.–9. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv