1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve: Rotaļnodarbības CLIL ietvaros un to plānošanas nosacījumi; vide, teksti un vizuālā informācija objektīvu zināšanu un emocionālās pieredzes apguvei. 36.–39. lpp.
Temats
MatemātikaIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.1. Pirmsskolas izglītības procesa vispārīgs raksturojums: Pirmsskolas izglītības procesa organizācija; mācīšanās iedziļinoties, mācību procesa integrācija un mācību procesa posmu ievērošana; mācību vides nodrošināšana. 9., 10. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
1. Pirmsskolas izglītības process etniski un lingvistiski neviendabīgā vidē. 1.2.4. Latviešu valoda un pirmsskolas mācību jomu satura integrēta apguve. Praktiskās darbības metožu izmantojums; izziņas darbības aktivitāti veicinošas metodikas lietojums; spēles un rotaļas; skaitāmpanti un metodiskie ieteikumi to lietojumā. 39.–41. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2.2. Latviešu valodas mācību satura apguves plānojums. 10. Pavasara darbi. 10.1. Darbi mežā un pļavā. 1.–4. stunda. Stāstītprasmes attīstīšana ar domu karti. Virziena norādes, pamudinājumu, rosinājumu izteikšana. Matemātikas terminu apguve, formas. 44. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv