2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.4. Metode ”Zinu, vēl nezinu, jautājums”. Sociālā un pilsoniskā joma. Darbs ar tekstu ”Molotova – Rībentropa pakts”: Mācību mērķis un metodiskie ieteikumi teksta analīzei. 184., 185. lpp.
Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūra, Valsts izglītības satura centrsMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Vērtības. Ievads. Dažādu filosofu vērtību izpratnes modeļu skaidrojums. 93. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Esošais un neesošais. Valoda. Žestu un skaņu valoda. Spēle “Sarunas caur stiklu”. Jautājumi pārrunām “Žestu un skaņu valoda”. Mērķi; personības ieguvums: ar kustībām attēlot domu, ieklausīties citos un koriģēt savu viedokli; metodiskie ieteikumi. Informācija par žestiem un mīmiku. 65. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Cēloņi un sekas. Valoda. Valodas rašanās un mainīgums. Pētījums “Mainīgie vārdi”. Jautājumi pārrunām “Vārdu rašanās un izzušana”. Mērķi; personības ieguvums izziņas un argumentēšanas prasmju attīstīšanā; metodiskie ieteikumi; papildu informācija par leksikas slāņiem. 45. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv