3. Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā? Kāds, kurš… Svētku svinēšanas un tradīciju izpētes aktivitāte. 18. lpp.
Mācību joma
Gadskārtu ieražas, Jāņi, vasaras saulgrieži, līgo, Jautājuma teikums (?), Kārtas sk.v. (otrais, ā), Lāčplēša diena (1919. g. 11. novembris), Latviešu valoda, Latvijas valsts dibināšana (1918. g. 18. novembris), Lielā diena, Lieldienas, Lietvārds, Mārtiņi, Neatkarības deklarācija (1990. g. 4. maijs), Noteiktā galotne (-ais, -ā), Salikteņi, Skaitļa vārds, Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi), Stāstījuma teikums (.), Tradīcijas, Tradicionālie ēdieni, Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikums, Vienskaitlinieki un daudzskaitlinieki, Ziemassvētki, ziemas saulgrieži, JaungadsAutors
Bergmane AnnijaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Kā pētīt un saglabāt tradīcijas? Svētku vizītkartes. Klausīšanās teksts darbalapas izpildei. 10.-11. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Sociālās grupas. Jēdzienu izpratnes veidošanas nodarbības gaita. 13. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv