3. Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā? Svētku kalendārs. Svētku datumu, secības un norises izpratnes nodarbības gaita. 17. lpp.
Mācību joma
Gadskārtu ieražas, Jāņi, vasaras saulgrieži, līgo, Kārtas sk.v. (otrais, ā), Lāčplēša diena (1919. g. 11. novembris), Latviešu valoda, Latvijas valsts dibināšana (1918. g. 18. novembris), Lielā diena, Lieldienas, Lietvārds, Mārtiņi, Neatkarības deklarācija (1990. g. 4. maijs), Noteiktā galotne (-ais, -ā), Salikteņi, Salikts teikums, Skaitļa vārds, Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi), Stāstījuma teikums (.), Tradīcijas, Tradicionālie ēdieni, Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikums, Vienskaitlinieki un daudzskaitlinieki, Ziemassvētki, ziemas saulgrieži, JaungadsAutors
Bergmane AnnijaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Kā darbojas sociālās grupas dažādos laikos? Sociālās grupas. Jēdzienu izpratnes veidošanas nodarbības gaita. 13. lpp.
Uz materiālu
                PDF fails, maciunmacies.valoda.lv            
        2. Kā pētīt un saglabāt tradīcijas? Kā svētkus svin Latvijā un pasaulē? Metodiskie ieteikumi svētku tradīciju analīzei. 13. lpp.
Uz materiālu
                PDF fails, maciunmacies.valoda.lv            
        2. Kā pētīt un saglabāt tradīcijas? Svētku atpazīšana attēlos. Attēlu kartītes. 28. lpp.
Uz materiālu
                PDF fails, maciunmacies.valoda.lv