Ceļosim! Latvijā un par Latviju. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 7. Ceļojums neklātienē. Valsts pārvalde. Kur saņemt palīdzību Latvijā? 128. lpp.
Mācību joma
3. persona (viņš/-a, viņi/-as), Darbības vārdi ar noteiktā formā sekojošu vārdu (darīt ko?, spēlēties ar ko? dot kam? u. c.), Darbības vārdi ar priedēkli (at-; pie-), Darbības vārds, I konjugācija (ēst, ņemt), II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), III konjugācija (lasu-lasīju), Jautājamie (kurš, -a), Jautājuma teikums (?), Latviešu valoda, Lielie sākuma burti, Lietvārds, Lietvārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums), Mūsdienu valsts uzbūve, institūcijas, varas dalīšana, Nenoteiktie (kaut kāds, -a), Nominatīvs (kas?), Norādāmie (tas, tā), Pareizrakstība un pieturzīmes, Partijas, politiskā kultūra, Salikts teikums, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Tekstveide, Termini, Valsts pārvalde, norises un starptautiskās attiecības, Valsts pārvaldes veidi pasaulē (monarhija, diktatūra), VietniekvārdsAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklis, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Latvijas Republika starpkaru periodā. Ievērojamu cilvēku un ēku attēli ar īsiem aprakstiem. 1. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, www.visc.gov.lv
Bilingvālā izglītība daudzkultūru vidē: skola un izglītības politika. Kopienas iesaistīšana mācību procesā. Pieejas valodas apguves plānošanai. Kanādā īstenota projekta analīze. Aptauja par daudzvalodu lasīšanu, divvalodu grāmatu un stāstu projekts, akadēmiskas valodas apguves darbības shēma. 103.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Atvērsim vārtus! 1. Kas es esmu? Skolotāja metodiskais materiāls ar papildu uzdevumiem stundā. 17.-18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv