Daļa un veselums. Mūzika. Viens un vairāki mūzikas instrumenti. Vingrinājums “Salīdzini dzirdēto!”. Salīdzini skaņdarbus! Orķestris un mūziķu skaits. Jautājumi pārrunām. 61. lpp.
Izdevējs
Filosofiskās izglītības centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Esošais un neesošais. Valoda. Klusēšana un klusums. Vingrinājums “Kad, kur un kāpēc cilvēki klusē?”. Klusēšanas situāciju analizēšana. Mērķi; personības ieguvums: analizēt un interpretēt; metodiskie ieteikumi. Informācija par klusuma metaforisko un semantisko nozīmi. 66. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.14. Apzinātas starppriekšmetu saiknes veidošana sociālkultūras kompetences attīstīšanai. Starppriekšmetu saiknes piemērs „No Lielvārdes jostas līdz binārajam kodam”. Matemātikas mācību joma. Praktiskais darbs. Skolēna darba lapa. 3. variants. 2. uzd. Pēc binārajā sistēmā kodētiem skaitļiem nosaki, ko simbolizē rakstu zīme Ūsiņš! 245. lpp. Atbildes 247. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Daļa un veselums. Vēsture. Kas veido tevi? Teksts pārdomām. 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv