Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Eduards Veidenbaums. Temata padziļinājums. Dzejolis “Ar šās zemes varenajiem”. Kristus tēls. Cilvēka dzīves jēgas meklējumu atspoguļojums. 63.-64. lpp.
Resurss
Satikšanās literatūrā 2: Skolotāja grāmata
Mācību joma
Ceļš uz brīvvalsti un valsts dibināšana
,
Dzeja
,
Ironija
,
Jaunā strāva (19.gs. 80.gadi)
,
Latviešu valoda
,
Literatūra
,
Morāla rīcība, iecietība, tiesiskums
,
Personības veidošanās, identitāte
,
Tēlainās izteiksmes līdzekļi
,
Veidenbaums Eduards
,
Vēsture un sociālās zinības
Valodas līmenis
B1
,
B2
,
C1
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
,
18+
Temats
Jūtas, emocijas
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Vērtības, ētika
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
,
Runātprasme
Autors
Freimane Elisa
,
Krieķis Andris
,
Veidenbaums Eduards
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
,
Metodiskais līdzeklis
,
Teksts
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Garlībs Merķelis. Darba “Latvieši” tapšanas gaita un raksturojums. Merķeļa biogrāfijas un Latvijas vēstures zināšanu pārbaude. “Latviešu” uztvere vācu muižniecībā; darba vēsturiskais nozīmīgums. Specifiskā vārdu krājuma apguve. 15. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Auseklis. Informācijas kopsavilkums: Autora vēsturiskā un šodienas nozīme. Gaismas pils simbolikas izmantojums mūsdienās. Gunārs Birkerts, saites ar Gaŗezera nometni ASV. Latvijas Nacionālās bibliotēkas ēka; skolu simbolisms. 32. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Auseklis. “Gaismas pils”. Teksta leksisko elementu un ietverto simbolu izpratne un analīze. 2. uzdevums. Kora dziesmas mūzikas, melodijas un ritma izpēte. Pils augšāmcelšanas iztēlošanās. Vizuālo dzejoļa ainu ilustrēšana. 29.-31. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Dievs palīdz! Velni pasakās. 5. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, alausa.org
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt