Es mācos. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 6. Dabaszinības. 63.lpp.
Mācību joma
1. persona (es, mēs), Apgalvojuma (jā), Astronomija, debess ķermeņi, Daba un ģeogrāfija, Dabas resursi, to izmantojums, Darbības vārds, Izsaukuma teikums (!), Jautājuma teikums (?), Latviešu valoda, Lielie sākuma burti, Lietvārds, Nolieguma (nē), Nolieguma teikumi, Nominatīvs (kas?), Pareizrakstība un pieturzīmes, Partikula, Personas forma, Stāstījuma teikums (.), Vide un dabas resursi, Vienkāršs teikumsAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklis, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.3. Funkcionālo frāžu izmantošana. Mācību procesā lietojamas frāzes. 8. Tēmas, sistēmas, principu, detaļu skaidrojums. b) Jautājumi: lūgums izteikt viedokli; par faktiem; lūgums izskaidrot, pierādīt, veidot kopsavilkumu. 165., 166. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Es un viss man apkārt. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 4. Gadalaiki. Pavasaris, vasara. 86.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība daudzkultūru vidē: skola un izglītības politika. Kopienas iesaistīšana mācību procesā. Pieejas valodas apguves plānošanai. Kanādā īstenota projekta analīze. Aptauja par daudzvalodu lasīšanu, divvalodu grāmatu un stāstu projekts, akadēmiskas valodas apguves darbības shēma. 103.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv