Mācību materiāli
Atlasītie
Par Sietiņu
Sākumlapa
Mācību materiāli
Par Sietiņu
Fizika 7.-9. klasei. 2. Pētnieciskais darbs fizikā. 2.3. Ķermeņa masa un blīvums. 2.11. uzd. 1. temats. Aprēķini ziepju gabala blīvumu pēc dotajiem norādījumiem un formulām! 16. lpp.
Resurss
LAT2 Mācību satura un valodas apguve fizikā 7.–9. klasei. Mācību līdzeklis skolēnam
Mācību joma
Daba un ģeogrāfija
,
Latviešu valoda
,
Leksikoloģija un semantika
,
Lietvārds
,
Pamata (divi, -as)
,
Skaitļa vārds
,
Termini
Valodas līmenis
C1
,
C2
Vecums
13-14 gadi
,
15-17 gadi
Temats
Darbnīca, darbarīki, instrumenti
,
Fizika
,
Ķermenis, izskats, īpašības
,
Matemātika
,
Mērvienības
,
Skaitļi
Valodas prasme
Lasītprasme
,
Rakstītprasme
Autors
Krūmiņa Ata
,
Stunžāne Raisa
Izdevējs
Latviešu valodas aģentūra
Materiāla izmantojums
Darbalapa, uzdevums
,
Izpratne (jautājumi)
Autortiesību forma
Bezmaksas
Uz materiālu
PDF fails
maciunmacies.valoda.lv
Ziņot par problēmu
Līdzīgi materiāli
Fizika 7.-9. klasei. 7. Darbs, enerģija un jauda. 7.5. Vienkāršie mehānismi. Kāpēc torņa celtņi neapgāžas? Torņa celtņa raksturojums un piemēri. 7.16.3. uzd. Izskaidro dotos terminus! 82. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 3. Gaisma 3.4. Attēlu konstruēšana lēcās un spoguļos. Pamatprincipi. Attēls plakanā spogulī – raksturojums. 3.11. uzd. Uzzīmē priekšmetu attēlus plakanā spogulī! 25. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 3. Gaisma 3.1. Gaisma – pamatjēdzieni. Gaismas avotu stiprums (I) un apgaismojums (E) 3.4. uzd. Savieto fizikālā lieluma nosaukumu ar tā apzīmējumu un izmantojamo mērvienību! 20. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Fizika 7.-9. klasei. 10. Magnētisms 10.2. Elektromagnētisms 10.6. uzd. Izlasi tekstu par magnētisma un tā īpašību atklāšanu no 2600. gs. p.m.ē. līdz 19. gadsimtam! Sadali tekstu rindkopās, uzraksti virsrakstus, izveido jautājumus! 117. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Šī lapa lieto sīkdatnes. Turpinot lietot lapu, jūs piekrītat to izmantošanai.
Pieņemt un turpināt