Iepazīsimies, mēs esam kaimiņi! 3.18. Burvja cepure. Noklausies teikumus! Ieraksti trūkstošos vārdus!
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š), 2. deklinācija (-is), 4. deklinācija (-a), 5. deklinācija(-e), Akuzatīvs (ko?), Datīvs (kam?), Latviešu valoda, Lietojami ar akuzatīvu (ar, ap), Lietvārds, Nominatīvs (kas?), Prievārds, Stāstījuma teikums (.), Teikuma locekļu saistīšana, Vienkāršs teikums, Vietas un virzības (pa, gar)Izdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Audiomateriāls, raidieraksts, Darbalapa, uzdevums, Interaktīvs mācību līdzeklis, Izpratne (jautājumi), TekstsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Pārbaudes uzdevumi tematam “Es un ģimene”. 2. Vēstule par ceļojumu. Rakstīšana atbilstoši plānam. 9. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Vienatnē un attiecībās. 4.1. Es un mēs kopā. 1. uzd. 1.3.–1.7. Dž. Hanas darba „Visiem zēniem, kurus esmu mīlējusi” fragments par māsu attiecībām. Teksta izpratnes jautājumi. Analizē nelokāmos vārdus, to vārdšķiru un lietojuma nozīmi! 62., 63. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Tradīcijas. Kaspars un Sanda bauda latviešu pirts rituālu. 3. uzdevums. Raksti vārdus pamazināmajā formā!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv
Pārbaudes uzdevumi tematam “Es un citi”. 3. Tekstu fragmentu atrašana, klausoties tekstu par peldēšanu. 3. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv