Iepazīsimies, mēs esam kaimiņi! 3.18. Burvja cepure. Noklausies teikumus! Ieraksti trūkstošos vārdus!
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š), 2. deklinācija (-is), 4. deklinācija (-a), 5. deklinācija(-e), Akuzatīvs (ko?), Datīvs (kam?), Latviešu valoda, Lietojami ar akuzatīvu (ar, ap), Lietvārds, Nominatīvs (kas?), Prievārds, Stāstījuma teikums (.), Teikuma locekļu saistīšana, Vienkāršs teikums, Vietas un virzības (pa, gar)Izdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Audiomateriāls, raidieraksts, Darbalapa, uzdevums, Interaktīvs mācību līdzeklis, Izpratne (jautājumi), TekstsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Pārbaudes uzdevumi tematam “Es”. 3. Darbības vārdu formu ievietošana teikumos. 7. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Iepazīsimies, mēs esam kaimiņi! 3.15. Trollīšu gatavošanās pārgājienam. Izraksti no teksta salikteņus nominatīva locījumā!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, speles.maciunmacies.lv
Pārbaudes uzdevumi tematam “Es”. 2. Apgalvojumu izpratne tekstā par jauno mūziķi. 2. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
4. nodaļa. Vienatnē un attiecībās. 4.1. Es un mēs kopā. 1. uzd. 1.3.–1.7. Dž. Hanas darba „Visiem zēniem, kurus esmu mīlējusi” fragments par māsu attiecībām. Teksta izpratnes jautājumi. Analizē nelokāmos vārdus, to vārdšķiru un lietojuma nozīmi! 62., 63. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv