Latvijas daba un ģeogrāfija. Latvija pasaules kartē. Pareizās atbildes uzdevumam 6. lpp. L. Vāczemnieka dzejolis. Ievieto dzejolī dotos vārdus atbilstošā formā! 7. lpp.
Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š), 5. deklinācija(-e), Akuzatīvs (ko?), Daba un ģeogrāfija, Daudzskaitlis, Dzeja, Ģenitīvs (kā?), Īpašības vārds, Latviešu valoda, Lietvārds, Literatūra, Nominatīvs (kas?), Noteiktā galotne (-ais, -ā), Pārākā pakāpe (-āks, -āka), Salikts teikums, Teikuma locekļu saistīšana, Teritorija un daba, Vienskaitlis, VienskaitlisIzdevējs
Valsts izglītības satura centrsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Lībiešu valoda. Informācija par rakstiem lībiešu valodā, valodniecības pētījumiem un izdevumiem no senatnes līdz mūsdienām, datubāzēm, izglītības un pētniecības iestādēm. Lībiešu valodas materiālu vācēju, pētnieku un popularizētāju, kultūras darbinieku personālijas. Apraksts: Vēstures, biogrāfijas un darbības, izdevuma raksturojums; devums un nozīme; informācijas avoti un attēli.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
Datorlingvistika / korpuslingvistika. Informācija par ar jomu saistītām personālijām, izglītības iestādēm, valodniecības materiāliem, literatūras avotiem un datubāzēm. Apraksts: Vēstures, biogrāfijas un darbības raksturojums; devums un nozīme; informācijas avoti un attēli.
Uz materiālu
Tīmekļa lapa, www.lingvistiskakarte.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.11. Bukletu veidošana. Buklets par Rīgas arhitektūru ”Par ko stāsta māju fasādes?”. Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma. Mācību mērķis un sasniedzamie rezultāti. Metodiskie ieteikumi. 207., 208. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv