Situāciju attēli ar jautājumiem: Ko tu redzi? Kas notiks tālāk? Metodiskie komentāri. 1 lpp.
Mācību joma
Apstākļa vārds, Darbības vārds, Īpašības vārds, Jautājuma teikums (?), Laika (pirms, pēc), Latviešu valoda, Līdzekļa, pavadoņa (ar), Lietvārds, Objekta (par), Prievārds, Salikts teikums, Skaitļa vārds, Stāstījuma teikums (.), Stāvokļa (bail), Teikuma locekļu saistīšana, Tekstveide, Vārdu kārtība teikumā, Vienkāršs teikums, Vietas (zem, pie, aiz)Temats
Brīvā laika pavadīšana, hobiji, izklaide, Dažādi svētki, Dzimšanas un vārda diena, Ēšana un ēdieni, dzērieni, Ģimene, radi, draugi, Jūtas, emocijas, Kalendārs, laiks, diena, mēnesis, gads, Ķermenis, izskats, īpašības, Krāsas, Mājas, dzīvesvieta, Pārdabiski tēli, varoņi, notikumi, Skaitļi, Telpas, iekārtojums, saimniecībaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Metodiskais līdzeklisAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
4. pielikums. Pārbaudes darbs. 1.1. Klausies H. Paukša dzejoli par rūķīti un ieraksti trūkstošos vārdus! 1.2. Izvēlies dzejoļa virsrakstu! 1.3. Pasvītro teikumā iederīgo no dotajiem vārdiem! 51., 52. lpp. Klausīšanās teksts un vērtēšana. 54., 55. lpp.
Uz materiālu
MS Word fails, maciunmacies.valoda.lv
2. Latviešu valodas mācību satura plānojums un metodiskais nodrošinājums. 5. Brīnumu laiks. Ielūguma, apsveikuma, vēstules rakstīšana. Stāstījuma veidošana par sajūtām un svētku tradīciām. Atstāstīšana pēc plāna. Darbības vārdu laiku lietojums. Literārā darba satura, galveno varoņu raksturojums. (12 st.) 48. lpp.
Uz materiālu
MS Word fails, maciunmacies.valoda.lv