Atvērsim vārtus! 3. Skolotāja lapa atkārtojumam par skolu. 3.30.-3.34. Dialogu un teikumu veidošana. 22.-23.lpp.
Resurss
Atvērsim vārtus!Mācību joma
1. deklinācija (-s, -š), 2. deklinācija (-is), 4. deklinācija (-a), 5. deklinācija(-e), Akuzatīvs (ko?), Atgriezeniskie (-ties), Daudzskaitlis, Daudzskaitlis, Ģenitīvs (kā?), III konjugācija (lasu-lasīju), Īstenības izteiksme (ir), Jautājuma teikums (?), Kārtas sk.v. (otrais, ā), Latviešu valoda, Līdzekļa, pavadoņa (ar), Lietojami ar akuzatīvu (ar, ap), Lietojami ar ģenitīvu (dēļ, bez), Lietvārds, Lokatīvs (kur?), Lokatīvs (kur?), Nenoteiktā galotne (-s, -a), Nolieguma teikumi, Nominatīvs (kas?), Noteiktā galotne (-ais, -ā), Pamata (divi, -as), Pavēles izteiksme (lai ir!), Skaitļa vārds, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Vārdu kārtība teikumā, Vienskaitlis, VienskaitlisValodas līmenis
A1Autors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.3. Funkcionālo frāžu izmantošana. Mācību procesā lietojamas frāzes. 10. Mācību darba organizēšana. h) Atgriezeniskās saites nodrošināšana: Iedrošināšana; labošana. 177., 178. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Es mācos. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 2. Ko es daru mācību stundās? Mācību piederumi. 99.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv