2. Kā pētīt un saglabāt tradīcijas? Svētku apraksta papildināšana. Metodiskie ieteikumi stāstījuma struktūru veidošanai ar ‘pirms’ un ‘pēc’. 12. lpp.
Mācību joma
Ar daudzskaitļa datīvu, Daudzskaitlis, Gadskārtu ieražas, Ģenitīvs (kā?), Jāņi, vasaras saulgrieži, līgo, Kārtas sk.v. (otrais, ā), Laika (pirms, pēc), Latviešu valoda, Latvijas valsts dibināšana (1918. g. 18. novembris), Lielā diena, Lieldienas, Lietojami ar ģenitīvu (dēļ, bez), Lietvārds, Nominatīvs (kas?), Noteiktā galotne (-ais, -ā), Prievārds, Salikteņi, Salikts teikums, Skaitļa vārds, Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi), Skolas svētki, Stāstījuma teikums (.), Tekstveide, Tradīcijas, Tradicionālie ēdieni, Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikums, Vienskaitlinieki un daudzskaitlinieki, Vienskaitlis, Ziemassvētki, ziemas saulgrieži, JaungadsVecums
9-10 gadiValodas prasme
RunātprasmeAutors
Bergmane AnnijaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
3. Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā? Kāds, kurš… Svētku svinēšanas un tradīciju izpētes aktivitāte. 18. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv