Atvērsim vārtus! 13. Svētki. Skolotāja metodiskais materiāls ar papildu uzdevumiem. 13.22.-13.26. Svētku un apsveikumu izpratne un veidošana. 57.-58. lpp.
Resurss
Atvērsim vārtus!Mācību joma
Akuzatīvs (ko?), Atgriezeniskie (-ties), Brīvības piemineklis, Darbības vārds, Gadskārtu ieražas, Ģenitīvs (kā?), I konjugācija (ēst, ņemt), II konjugācija (dzīvoju-dzīvoju), III konjugācija (lasu-lasīju), Īstenības izteiksme (ir), Jautājuma teikums (?), Kārtas sk.v. (otrais, ā), Laika apstākļi, gadalaiki, klimats, Latviešu valoda, Latvijas valsts dibināšana (1918. g. 18. novembris), Lietišķie raksti, Lietvārds, Lokatīvs (kur?), Lokatīvs (kur?), Nākotnes laiks, Noteiktā galotne (-ais, -ā), Pagātnes laiks, Pareizrakstība un pieturzīmes, Skaitļa vārds, Stāstījuma teikums (.), Tagadnes laiks, Teikuma locekļu saistīšana, Vārdkopas (plats ceļš, palīdzu mammai), Vārdu kārtība teikumā, Vēlējuma teikums (!), Vienkāršs teikumsAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
1. Kas es esmu? D cilne. Kā kuru sauc? Klausies tekstu un ievieto atbilstošās frāzes!
Uz materiālu
Tīmekļa lietotne, maciunmacies.valoda.lv
2. Labās prakses piemēri dažādu mācību jomu satura un valodas integrētai apguvei. 2.2.6. Vizualizācijas izmantošana. Attēlu izmantošana. Latvijas valsts svētku un atceres dienas. Sociālā un pilsoniskā mācību joma. Nodarbību mērķis un sasniedzamie rezultāti. 192. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv