Ceļosim! Latvijā un par Latviju. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 3. Latvijas novadi. Pilsētas. 126. lpp.
Mācību joma
Akuzatīvs (ko?), Baltijas jūra, Daba un ģeogrāfija, Datīvs (kam?), Ezeri un avoti, Ģenitīvs (kā?), Jautājuma teikums (?), Kurzeme, Latgale, Latviešu valoda, Lielie sākuma burti, Lietvārds, Lietvārdu raksturojums (dzimte, skaitlis, locījums), Lokatīvs (kur?), Nominatīvs (kas?), Novadi, pilsētas, ciemi, Pareizrakstība un pieturzīmes, Robežas, ģeogrāfiskais novietojums, Salikts teikums, Sēlija, Stāstījuma teikums (.), Tekstveide, Teritorija un daba, Ūdeņi, Upes un to baseini, ielejas, Vidzeme, Vienskaitlinieki un daudzskaitlinieki, ZemgaleAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklis, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Atvērsim vārtus! 12. Ceļošana. Ar ceļošanu saistītu reāliju un transporta līdzekļu nosaukumi ar attēliem. 131. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Svinam svētkus. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 6. Valsts svētki. 122.lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Vecāku rokasgrāmata “Divvalodīgi bērni”. Biligvālās izglītības jēdziens, mīti un realitāte. Bērna valodas attīstība, apguvi ietekmējošie un traucējošie faktori. Mācību motivācijas nozīme un tās veicināšanas paņēmieni, veiksmīga skolēna pieredze un tās veidošana. Vecāku loma un ieteikumi valodu apguvē. 67 lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība daudzkultūru vidē: skola un izglītības politika. Kopienas iesaistīšana mācību procesā. Pieejas valodas apguves plānošanai. Kanādā īstenota projekta analīze. Aptauja par daudzvalodu lasīšanu, divvalodu grāmatu un stāstu projekts, akadēmiskas valodas apguves darbības shēma. 103.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv