3. Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā? Kāds, kurš… Svētku svinēšanas un tradīciju izpētes aktivitāte. 18. lpp.
Mācību joma
Gadskārtu ieražas, Jāņi, vasaras saulgrieži, līgo, Jautājuma teikums (?), Kārtas sk.v. (otrais, ā), Lāčplēša diena (1919. g. 11. novembris), Latviešu valoda, Latvijas valsts dibināšana (1918. g. 18. novembris), Lielā diena, Lieldienas, Lietvārds, Mārtiņi, Neatkarības deklarācija (1990. g. 4. maijs), Noteiktā galotne (-ais, -ā), Salikteņi, Skaitļa vārds, Skaitļa vārdu savienojumi (gadskaitļi), Stāstījuma teikums (.), Tradīcijas, Tradicionālie ēdieni, Vēsture un sociālās zinības, Vienkāršs teikums, Vienskaitlinieki un daudzskaitlinieki, Ziemassvētki, ziemas saulgrieži, JaungadsAutors
Bergmane AnnijaIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
3. Kā pētīt, ko dara uzņēmēji? Uzņēmumu logo. Uzņēmuma darbības izpratnes un logo veidošanas metodiskie norādījumi.14. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv