Latvijā. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 3. Latvijas kaimiņvalstis. 41. lpp.
Mācību joma
Apstākļa vārds, Apstāklis (kā? kad?), Daba un ģeogrāfija, Eiropa, Jautājuma teikums (?), Latviešu valoda, Lielie sākuma burti, Lietvārds, Lokatīvs (kur?), Nominatīvs (kas?), Pareizrakstība un pieturzīmes, Prievārds, Robežas, ģeogrāfiskais novietojums, Stāstījuma teikums (.), Teritorija un daba, Vienkāršs teikums, Vietas (ārā), Vietas (zem, pie, aiz), Zemeslode, kontinentiAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklis, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Bilingvālā un starpkultūru izglītība no skolotāja kompetences un pieredzes skata punkta. Kurš vēlas būt ceļojošais skolotājs? Bilingvālie skolotāji un bilingvālās izglītības vājās formas: Norvēģijas pieredze. Pētījumi par skatījumu uz skolēniem imigrantiem, bilingvālo izglītību un bilingvismu. 59.–79. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Latvijā. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 4. Latvijas valsts simboli. 41. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Bilingvālā izglītība daudzkultūru vidē: skola un izglītības politika. Kopienas iesaistīšana mācību procesā. Pieejas valodas apguves plānošanai. Kanādā īstenota projekta analīze. Aptauja par daudzvalodu lasīšanu, divvalodu grāmatu un stāstu projekts, akadēmiskas valodas apguves darbības shēma. 103.–122. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv