Latvijā. Nodarbības plāns ar norādēm uz izmantojamajiem materiāliem. 3. Latvijas kaimiņvalstis. 41. lpp.
Mācību joma
Apstākļa vārds, Apstāklis (kā? kad?), Daba un ģeogrāfija, Eiropa, Jautājuma teikums (?), Latviešu valoda, Lielie sākuma burti, Lietvārds, Lokatīvs (kur?), Nominatīvs (kas?), Pareizrakstība un pieturzīmes, Prievārds, Robežas, ģeogrāfiskais novietojums, Stāstījuma teikums (.), Teritorija un daba, Vienkāršs teikums, Vietas (ārā), Vietas (zem, pie, aiz), Zemeslode, kontinentiAutors
Autoru kolektīvsIzdevējs
Latviešu valodas aģentūraMateriāla izmantojums
Atsauces, informācija, Mācību plāns, programma, Metodiskais līdzeklis, Vārdu krājumsAutortiesību forma
BezmaksasLīdzīgi materiāli
Valodas un satura integrēta apguve. CLIL termina skaidrojums. Tā saturs, mērķis. Tematu izvēršana valodas apguvē. Valodas izmantošana satura apguvē (instruments, mērķis, saziņas rīks). Žanrā (runā, rakstos) balstīta mācīšana. CLIL formas skolā. 6’20” – 45’55”
Uz materiālu
Video fails, www.youtube.com
Es un sabiedrība. Dzīves vide. (1.–2. mācību stunda). 3. uzd. Iekrāso Latviju Eiropas kartē! Nosauc kaimiņvalstis! 2. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv
Lietpratības pieejas īstenošanas akcenti latviešu valodas nodarbībās. Digitālo tehnoloģiju ietekme uz uzvedību un domāšanu. Caurviju prasmju (pilsoniskās, digitālās pratības) attīstīšana: izmantojamās lietotnes, spēles un mācību materiāli. 1°19’00” – 1°45’00”
Uz materiālu
Video fails, www.youtube.com
Ceļvedis pedagogiem darbam ar reemigrantu bērniem. Ieteikumi pedagogiem reemigrantu bērnu iekļaušanai mācību vidē. Dzīves un mācību vides atšķirības. Apjukumu radošie faktori un ieteikumi palīdzībai reemigrējušajām ģimenēm. Izglītības pieredze Latvijā un ārvalstīs: pamatskolas Anglijā; izglītība Vācijā; skolēni no arābu zemēm. 1.–48. lpp.
Uz materiālu
PDF fails, maciunmacies.valoda.lv